THY sistemindeki arıza giderildi
Türk Hava Yolları’nın (THY) ağ altyapısında yaşanan sorunlar nedeniyle biletleme ve rezervasyon süreçlerinde yaşanan aksaklıkların giderilmesi için çalışmalar yapıldığı açıklandı.
THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Ağ altyapısındaki sorunlardan dolayı biletleme ve rezervasyon süreçlerinde aksamalar yaşanıyor. Sorunun çözülmesi ve yolcularımızın mağdur olmaması için gerekli çalışmalar yapılıyor. Mağdur ediliyoruz. Söz konusu aksaklıktan dolayı özür dileriz. 30 dakika içerisinde durumla ilgili tarafınıza bilgi verilecektir.” “Vereceğiz” dedi.
TÜM UÇUŞLAR İPTAL EDİLDİ
Daha sonra THY Basın Müşavirliği’nden yapılan bir başka açıklamada ise sistemsel sorunlar nedeniyle İstanbul’dan saat 22.00’ye kadar kalkan tüm uçuşların iptal edildiği, biletli yolculara konaklama, para iadesi ve oluşabilecek her türlü mahrumiyetin tazmin edileceği açıklandı.
ARIZA DÜZELTİLDİ
Ağ altyapısındaki arıza nedeniyle İstanbul’dan seferlerini iptal eden Türk Hava Yolları, arızanın giderilmesinin ardından seferlere kademeli olarak yeniden başlanacağını duyurdu. Konuyla ilgili açıklama yapan THY Genel Müdürü Bilal Ekşi, “Bilgi teknolojileri sistemlerimizdeki arıza ekiplerimizin çalışmalarıyla giderilmeye başlandı. Seferlerimizi kademeli olarak gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Bu durumdan dolayı tüm yolcularımızdan özür dileriz. Sistem arızasından kaynaklanan rahatsızlık.” (HABER MERKEZİ)